Pages

2015年10月18日 星期日

聖經金句 - 詩篇 Psalm 18 : 2

 聖經金句 Golden Bible Verse 
 詩篇 Psalm 18 : 2
「耶和華是我的巖石,我的山寨,我的救主,我的神,我的磐石,我所投靠的。他是我的盾牌,是拯救我的角,是我的高臺。」
“ The LORD is my rock , my fortress and my deliverer; my God is my rock , in whom I take refuge . He is my shield and the horn of my salvation , my stronghold . ”

0 意見:

張貼留言